vineri, 20 mai 2011

Împuşcă-te!

Cred că sunt în depresie dintr-aia de şomer. Sau cum s-o numi, cert e că m-a lăsat o frustrată fără 75% din job, adică fără un număr considerabil de ore, de clase şi mai ales de suflete. Şi nu, nu am chef să-mi controlez limbajul sau comportamentul în faţa tuturor jegoaselor lipsite de suflet şi cu arfe de tot căcatul. Aşa că te avertizez, urmează o postare necenzurată, deci dacă nu te ţine, apasă x-ul de sus, dreapta şi cară-te!
Am pică pe femeile care calcă lumi în picioare şi distrug ceea ce alţii clădesc prin efort, muncă şi lacrimi. Iar în topul acestor femei......pe care nici nu le pot numi femei. De ce? Păi simplu, şi mama, şi soră-mea sunt femei. De ce le-aş baga în aceeaşi oală? De ce trebuie să numesc femeie, o sărăcie blondă cu gură mare şi creier mic? Deci în topul zdrenţelor care se cred femei, mă piş pe tine, cea care stai în locul pe care l-am ,,sfinţit eu’’. Şi din tot sufletul mi-ar plăcea să pleci bocind din locul ăla din care am plecat şi eu, scoasă de tine, tot bocind, dar de tristeţe şi i-am lăsat pe EI, tot bocind, dar după mine.
Deci, îţi doresc un sfârşit de an şcolar cumplit în care să te frece tot felul de senzaţii, în care să te fută la cap toate comitetele existente, să te omoare şi pe tine creta la degete cum m-a distrus pe mine, să te înjure pe coridor aşa cum ma aclamau pe mine în mod plăcut, să simţi până-n adâncul inimii răul pe care l-ai făcut, şi să n-ajungi vreodată la altă satisfacţie decât financiaraă, care....btw, fă proasto, e una mult prea temporară, ca să te facă fericită. A, da, şi să nu ajungi niciodată să vezi în ochii elevilor tăi, ceea ce am vazut eu într-alor mei. Oricum la cât de cretină eşti, n-ai fi în stare să apreciezi asta.
Ţinând cont de toate cele spuse mai sus, putem afirma că eşti o jegoasă şi ilustrezi asta cu claritate prin comportamentul tău de parvenită, prin urmare meriţi să fii primită într-un glas la unison care-ţi strigă din toţi plămânii: Împuşcă-te!

Un comentariu: